Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě /
Autor: Godin, Seth, 1960-
Vydáno: (2020)
Marketing: principy a nástroje /
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka. Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou zpracována témata marketingového infor...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Koudelka, Jan |
---|---|
Další autoři: | Vávra, Oldřich |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Edice učebních textů. Marketing
|
Témata: | |
Konspekt: | 658 37.016 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě /
Autor: Godin, Seth, 1960-
Vydáno: (2020) -
Spotřební chování a segmentace trhu /
Autor: Koudelka, Jan -
Marketing : základy a principy /
Autor: Foret, Miroslav -
Marketing cestovního ruchu /
Autor: Zelenka, Josef, 1960-
Vydáno: (2007) -
Strategický marketing /
Autor: Čichovský, Ludvík, 1956-